الثلاثاء، 3 سبتمبر 2013

اسمي نورا وابحث عن زوج جادا وابن حلال

أبحث عن زوج صادق وطيب وابن حلال للجادين فقط
الاسم : صفاء
الديانة : مسلمه
الحالة الإجتماعية : عزباء
العمر : 23
الوزن : 62
الطول : 163 

هناك 17 تعليقًا:

  1. صباح الخير ياصفاء انا جاد في طلبي وده ايميليmahmmoudfadell@rocketmail.com

    ردحذف
  2. لالالالالالالالالالا حوار وفاشل كمان

    ردحذف
  3. انا عمر من مصر لو جادة دة ميلى omarhero306@yahoo.com

    ردحذف
  4. انا من مصر و ابحث عن عروسة

    ردحذف
  5. انا من MAROC و ابحث عن
    aaabirrouche@gmail.com

    ردحذف
  6. انا اسلام من اسكندريه ارغب فى الارتبيط من انسانه محترمه 01279798951 noursalm@yahoo.com

    ردحذف
  7. والله اذا جادة وبتخافى ربك انا مستعد ازوجك زواج شرعي على سنة الله ورسوله كيف انت تكوني جاده هذا ايميلى واعطينى رقم جوالك mahaharoun84@yahoo.com والله انا اعمل بشركة اتصالات كبيره واقدر افتح بيت والله على ما اقوله شهيد

    ردحذف
  8. ههههههههههههه ةعجبى على الشباب مدام انت قادر اوى كدة وفالح فى نشر صورتك ورقمك وعايز تتجوز ما تروح لناس انت عارفهم وواثق منهم اوى كدة وتكون على النور وربك عليم بيك وانت اصلا كداب وعايز تتسلة وخلاص

    ردحذف
  9. مساء الياسنمين للجميع

    ردحذف
  10. مساء الياسمين للجميع هل موجود حد الان

    ردحذف
  11. مساء الخيرات على الجميع , انا محمد من العراق من النجف, بكلوريوس قانون , ابحث عن زوجة سورية , تاتي الى العراق واستقبلها في بلدي , وفي بيت مستقل , 07811871618

    ردحذف
  12. انا مش عارف اكتب ايه لان التعليقات فيها شباب ماشاء الله كثيرون
    ويشرفنى جدا ان تكونى زوجة ثانية معى

    ردحذف