الثلاثاء، 3 سبتمبر 2013

اسمي هبه واريد زوجا

أبحث عن زوج صادق وطيب وابن حلال للجادين فقط
الاسم : سارة
الحالة الإجتماعية : عزباء
العمر : 21
الوزن : 68
الطول : 177
لون البشرة: بيضاء

هناك 14 تعليقًا:

  1. صباح الفل والجمال والعندليب اريدك علي سنة الله ورسوله

    ردحذف
  2. انا حسام من مصررررر لو جااااده في الارتباط انا مستعد hosahosam55@gmil.comده ايميلي علي جووووجل

    ردحذف
  3. انا عمر من مصر لو جادة دة ميلى omarhero306@yahoo.com

    ردحذف
  4. انا اسمى بهجت من مصر 29 سنه
    لوجاده للارتباط بجد انا جاهز
    ودى تليفونى \01115051597

    ردحذف
  5. انا ابراهيم جامو س ممكن نتعرف انا أبحث عن زوج سكايب ebrahemjamoos1985 سارة ممكن اضافة

    ردحذف
  6. ممكن اتعرف على العسل

    ردحذف
  7. انا من صعد مصر وجااااااااااااد فى الزواج وعاوز نتواصل ودى ايميلى ma_dal2000@yahoo.com وانا منتظر

    ردحذف
  8. وينك انتى اريد التواصل matey2011@yahoo.com

    ردحذف
  9. انا المهندس احمد ياسين من النصورة مكن نتواصل لكى نتشرف بحضرتك ahmedyasiin454@yahoo.com وده ايملى على الفيس

    ردحذف
  10. والله اذا جادة وبتخافى ربك انا مستعد ازوجك زواج شرعي على سنة الله ورسوله كيف انت تكوني جاده هذا ايميلى واعطينى رقم جوالك mahaharoun84@yahoo.com والله انا اعمل بشركة اتصالات كبيره واقدر افتح بيت والله على ما اقوله شهيد ياريت تكوني صادقه مع الله هذا ليس لعب بالمشاعر الانسان

    ردحذف
  11. عايز انيك بفلوس بجد والمكان موجود01122223717 سمير

    ردحذف
  12. اريد زوجة وانا متزوج

    ردحذف