الثلاثاء، 3 سبتمبر 2013

إسمي فوزية وأريد زوجا 2013

لمن يريد الزواج اضغط متابعة ثم تاكيد
أبحث عن زوج صادق وطيب وابن حلال للجادين فقط
الاسم : فوزية
الجنسية : مغربية
بلد الإقامة : المغرب
المدينة : فاس
الديانة : مسلمه
الحالة الإجتماعية : عزباء
العمر : 26
الوزن : 65
الطول : 164
لون البشرة: بيضاء

هناك 18 تعليقًا:

  1. هاي فوزية اريد التعرف عليكي انا احمد من مصر العمر28 خريج جامعة القلهرة ود ايميلي عبر الفيس بوك y_hassanin@yahoo.com

    ردحذف
  2. صباح الخير يا فوزية انا اسمي محمود من مصر 43 سنة مدرس لمادة العلوم وعايز اتعرف عليكي وارتبط بيكي mhmoudfdell@rocketmail.com

    ردحذف
  3. مساء الفل يا قمر hany_dish_hany@hotmail.comهاني من مصر ونفسي اتعرف

    ردحذف
  4. ahmedhazah@gmail.com ده ايميلى جاد فى الطلب

    ردحذف
  5. انا ابراهيم جامو س ممكن نتعرف انا أبحث عن زوج سكايب ebrahemjamoos1985

    ردحذف
  6. والله اذا جادة وبتخافى ربك انا مستعد ازوجك زواج شرعي على سنة الله ورسوله كيف انت تكوني جاده هذا ايميلى واعطينى رقم جوالك mahaharoun84@yahoo.com والله انا اعمل بشركة اتصالات كبيره واقدر افتح بيت والله على ما اقوله شهيد

    ردحذف
  7. سلام عليك انا محمد من مصر اود الزواج منك بشرط فى بلدك وان تجدى لى عمل فانا اعمل فى مهنة المساج والتدليك

    ردحذف
  8. انا فى النظاركى على سكابي ss.ww018

    ردحذف
  9. دة زمانها عملت اضراب عن الجواز دة كلة هههههههههههههه ولسة ياما نشوف

    ردحذف