الثلاثاء، 3 سبتمبر 2013

مدام جومانة من مصر 2013

مدام جومانة من مصر

الاسم : مدام جومانة - ارملة 
السن : 30
البلد : مصر
المطلوب : رجل جاد للزواج ويكون مقتدر ماديا ولا يشترط السن

هناك 21 تعليقًا:

  1. حقيقى اريد الزواج جاد

    ردحذف
  2. mahmoudfadell@rocketmail.com
    هاي مدام انشاء الله خير

    ردحذف
  3. انا طالب القرب 01006558230

    ردحذف
  4. انا مدرس وحاصل علي ماجستير والحمد لله ماديا مبسوط جدا وعندي فيلا وعربيه ووحيد ابي وامي وعمري 31 سنه ولم يسبق لي الزواج ولو انتي جاده ممكن نتواصل عبر اميلي بس لو مافيه جديه بلاش التواصل نظرا لتضيع الوقت وخلاص ده اميلي الخاص rabee5016@gmail.com

    ردحذف
  5. صاحب شركة استثمارية ومقيم بمصر عمري 30مطلق واعيش وحيدا وامي مصرية واصلي فلسطينيe_m_eslam@yahoo.com

    ردحذف
  6. انا مستعد وحنكيفك كمان

    ردحذف
  7. ده رقم هاتفي 01275906483

    ردحذف
  8. انا موافق انو اتزوجك جومانا ومنتظر الر بتاعك ورقم الموبايل بتاعك

    ردحذف
  9. انا اسلام من اسكندريه ارغب فى الرتبيط من انسانه جاده 01279798951

    ردحذف
  10. لا اريد الزواج واريد الجنس 6اكتوبر مصر 01012922303

    ردحذف
  11. انا المهندس احمد ياسين ممكن نتواصل نتشرف بحضرتك

    ردحذف
  12. والله اذا جادة وبتخافى ربك انا مستعد ازوجك زواج شرعي على سنة الله ورسوله كيف انت تكوني جاده هذا ايميلى واعطينى رقم جوالك mahaharoun84@yahoo.com والله انا اعمل بشركة اتصالات كبيره واقدر افتح بيت والله على ما اقوله شهيد

    ردحذف
  13. انا من اسره راقيه في اليمن ةمهنتي طبيب ابلغ من العمر37سنه ارمل بدون زوجه ورغبتي اتزوج من خارج اليمنبي تكون انسانه متواضعه وحنون ورومنسيه ورائده في مظهرها ولجمال هو جمال القلب تلفوني 777818399 الدكتزر عبدالحميد احمد

    ردحذف
  14. ممكن نتعرف على بعض

    ردحذف
  15. انت قمة الجمال انتمنا ان تكون عندي زوجة بمثل جمالك

    ردحذف